Ondersteuning op afstand

Ondersteuning op afstand

Om uw computer, telefoon of tablet beveiligd op afstand over te nemen om ondersteuning te bieden, is het handig om AnyDesk te downloaden. Zowel Windows, MacOS, Android als Linux desktops worden ondersteund. Al in het bezit van Reto Support (AnyDesk)? Ga dan verder bij stap drie.

Vijf eenvoudige stappen:

  1. download Reto Support via onderstaande knop;
  2. het gedownloade bestand uitvoeren of installeren;
  3. opstarten van Reto Support (AnyDesk);
  4. geef het AnyDesk-adres op het scherm door via telefoonnummer: 035 - 603 23 05;
  5. wij kijken nu mee. Je kunt precies zien wat we doen en hoe de muis beweegt.

Windows 

MacOS | Android | Overige

Ondersteuning
op afstand

Service Level Agreement (SLA)

Service Level Agreement (SLA)

Reto levert standaard service bij de diensten die worden afgenomen. Dit houdt in dat contact kan worden opgenomen met de supportafdeling tijdens kantooruren. Daarnaast krijg je toegang tot onze kennisbank, waar je antwoorden vindt op veelgestelde vragen of zelf een vraag kunt stellen.

Extra service via SLA

Wanneer je website of webshop belangrijk is voor je bedrijfsvoering, wil je altijd en overal direct contact kunnen leggen met een supportmedewerker. Via een Service Level Agreement kun je aangepaste afspraken maken over monitoring van server(s), responstijden en bereikbaarheid.

Vragen? Neem contact op

Voor meer informatie over een Service Level Agreement, kun je vrijblijvend contact opnemen.

Reto B.V.
Nieuwegracht 13
3763 LP Soest

035 - 603 23 05 (ma t/m vr 08.30 tot 17.30)
support@reto.nl

Wist u dat?

Het is mogelijk om de beschikbaarheid van een domeinnaam te controleren via de zoekfunctie op onze website. Je treft de zoekfunctie rechts in onze hoofdnavigatie.
Reto ooit begonnen is als internetbureau, maar tegenwoordig ook diensten aanbiedt in de vorm van fotografie, netwerkbeheer, hardware en narrowcasting.