Ondersteuning op afstand

Ondersteuning op afstand

Om uw computer, telefoon of tablet beveiligd op afstand over te nemen om ondersteuning te bieden, is het handig om Teamviewer te downloaden. Heeft u al Teamviewer dan kunt u verder bij stap drie.

Vijf eenvoudige stappen:

  1. download Teamviewer via onderstaande knop;
  2. het gedownloade bestand uitvoeren of installeren;
  3. opstarten van Teamviewer (Reto Support);
  4. uw ID op het scherm doorgeven via telefoonnummer: 035 - 603 23 05;
  5. wij kijken nu met u mee, u ziet precies wat we doen en hoe uw muis beweegt.

Downloaden

Ondersteuning
op afstand

Service Level Agreement (SLA)

Reto levert standaard service bij de diensten die u afneemt. Dit houdt in dat u contact op kunt nemen met de supportafdeling tijdens kantooruren. Daarnaast krijgt u toegang tot onze kennisbank, waar u antwoorden vindt op veelgestelde vragen of zelf een vraag kunt stellen.

Extra service via SLA

Wanneer uw website of webshop belangrijk is voor uw bedrijfsvoering, wilt u altijd en overal direct contact kunnen leggen met een supportmedewerker. Via een Service Level Agreement kunt u aangepaste afspraken maken over monitoring van uw server(s), responstijden en bereikbaarheid.

Vragen? Neem contact op

Voor meer informatie over een Service Level Agreement, neemt u vrijblijvend contact op.

Reto
Nieuwegracht 13
3763 LP Soest

035 - 603 23 05 (ma t/m vr 08.30 tot 17.30)
info@reto.nl

Wist u dat?

Het is mogelijk om de beschikbaarheid van een domeinnaam te controleren via de zoekfunctie op onze website. U treft de zoekfunctie rechts in onze hoofdnavigatie.
Reto ooit begonnen is als internetbureau, maar tegenwoordig ook diensten aanbiedt in de vorm van fotografie, netwerkbeheer, hardware en narrowcasting.