Ondersteuning op afstand

Ondersteuning op afstand

Om uw computer, telefoon of tablet beveiligd op afstand over te nemen om ondersteuning te bieden, is het handig om AnyDesk te downloaden. Zowel Windows, MacOS, Android als Linux desktops worden ondersteund. Al in het bezit van Reto Support (AnyDesk)? Ga dan verder bij stap drie.

Vijf eenvoudige stappen:

  1. download Reto Support via onderstaande knop;
  2. het gedownloade bestand uitvoeren of installeren;
  3. opstarten van Reto Support (AnyDesk);
  4. geef het AnyDesk-adres op het scherm door via telefoonnummer: 035 - 603 23 05;
  5. wij kijken nu mee. Je kunt precies zien wat we doen en hoe de muis beweegt.

Windows 

MacOS | Android | Overige

Ondersteuning
op afstand
Wegens COVID-19 zijn wij telefonisch minder goed bereikbaar.
Daarom verzoeken wij u om support@reto.nl te mailen in plaats van te bellen.

Mobiele Webapps

Toen de smartphone zijn opmars maakte, zijn er veel mobiele websites de lucht in gegaan. Dit zijn websites die geoptimaliseerd zijn voor gebruik op een klein scherm en een relatief langzame internetverbinding.

Multi-platform
Bij Reto gaan we nog een stapje verder. Wij ontwikkelen complete applicaties voor smartphones en tablets die toegankelijk zijn via de web browser van de eigen device. Deze applicaties worden ook wel webapps genoemd. Het zijn net apps, alleen hoeven deze niet geïnstalleerd te worden en zijn ze niet afhankelijk van het platform waar op gewerkt wordt (Android, BlackBerry, iOS). Webapps werken dus op alle apparaten hetzelfde. Dit scheelt aanzienlijk in ontwikkelings- en onderhoudskosten.

Reto B.V.
Nieuwegracht 13
3763 LP Soest

035 - 603 23 05 (ma t/m vr 08.30 tot 17.30)
info@reto.nl

Wist u dat?

Het is mogelijk om de beschikbaarheid van een domeinnaam te controleren via de zoekfunctie op onze website. U treft de zoekfunctie rechts in onze hoofdnavigatie.
Reto ooit begonnen is als internetbureau, maar tegenwoordig ook diensten aanbiedt in de vorm van fotografie, netwerkbeheer, hardware en narrowcasting.