Ondersteuning op afstand

Ondersteuning op afstand

Om uw computer, telefoon of tablet beveiligd op afstand over te nemen om ondersteuning te bieden, is het handig om AnyDesk te downloaden. Zowel Windows, MacOS, Android als Linux desktops worden ondersteund. Al in het bezit van Reto Support (AnyDesk)? Ga dan verder bij stap drie.

Vijf eenvoudige stappen:

  1. download Reto Support via onderstaande knop;
  2. het gedownloade bestand uitvoeren of installeren;
  3. opstarten van Reto Support (AnyDesk);
  4. geef het AnyDesk-adres op het scherm door via telefoonnummer: 035 - 603 23 05;
  5. wij kijken nu mee. Je kunt precies zien wat we doen en hoe de muis beweegt.

Windows 

MacOS | Android | Overige

Ondersteuning
op afstand
Wegens COVID-19 zijn wij telefonisch minder goed bereikbaar.
Daarom verzoeken wij u om support@reto.nl te mailen in plaats van te bellen.

Nazorg

Na de oplevering van een website hebben bedrijven weer een mooie, nieuwe, verfrissende visitekaart. Maar wat is een mooie website met verouderde content? De doelgroep dient een goede (visuele) indicatie te krijgen van het bedrijf en de bedrijfsstrategie. Zij zijn niet gebaat bij:

  • verlopen vacatures;
  • achterhaalde nieuwsartikelen en/of producten;
  • verlopen acties en/of prijslijsten.

Terugkeer van de bezoekers
De content dient dus verzorgd en up-to-date te blijven. Het is de bedoeling dat de doelgroep het digitale visitekaartje blijft vinden en bezoeken. Alle informatie en nieuwsitems dienen dan ook regelmatig vernieuwd te worden met als doel de terugkeer van de bezoekers.

Wat zijn de mogelijkheden voor de nazorg:

  1. op contractbasis;
  2. op regie;
  3. zelf, door middel van een beheersysteem.

1. op contractbasis
Vaak wordt er aan een offerte direct een contract gekoppeld. Dit is altijd voor een periode van tenminste één jaar. Het contract kan bestaan uit zowel maandelijkse als wekelijkse aanpassingen.

2. op regie
Dient er op de website een wijziging doorgevoerd te worden, dan kan hiervoor worden gebeld. Wij hanteren dan het standaardtarief. Dit geldt ook standaard voor wijzigingen die buiten het contract, zoals genoemd bij punt één, vallen.

3. zelf door middel van Buildix
Het mooiste is natuurlijk wanneer wijzigingen op de website door eigen mensen kunnen worden doorgevoerd. Dat kan! Hiervoor heeft Reto een beheerplatform ontwikkeld genaamd Buildix.

Reto B.V.
Nieuwegracht 13
3763 LP Soest

035 - 603 23 05 (ma t/m vr 08.30 tot 17.30)
info@reto.nl

Wist u dat?

Het is mogelijk om de beschikbaarheid van een domeinnaam te controleren via de zoekfunctie op onze website. U treft de zoekfunctie rechts in onze hoofdnavigatie.
Reto ooit begonnen is als internetbureau, maar tegenwoordig ook diensten aanbiedt in de vorm van fotografie, netwerkbeheer, hardware en narrowcasting.