Ondersteuning op afstand

Ondersteuning op afstand

Om uw computer, telefoon of tablet beveiligd op afstand over te nemen om ondersteuning te bieden, is het handig om AnyDesk te downloaden. Zowel Windows, MacOS, Android als Linux desktops worden ondersteund. Al in het bezit van Reto Support (AnyDesk)? Ga dan verder bij stap drie.

Vijf eenvoudige stappen:

  1. download Reto Support via onderstaande knop;
  2. het gedownloade bestand uitvoeren of installeren;
  3. opstarten van Reto Support (AnyDesk);
  4. geef het AnyDesk-adres op het scherm door via telefoonnummer: 035 - 603 23 05;
  5. wij kijken nu mee. Je kunt precies zien wat we doen en hoe de muis beweegt.

Windows 

MacOS | Android | Overige

Ondersteuning
op afstand
Wegens COVID-19 zijn wij telefonisch minder goed bereikbaar.
Daarom verzoeken wij u om support@reto.nl te mailen in plaats van te bellen.

Buildix Changelog

Buildix is al goed, maar het kan altijd nog beter. Daarom zijn we op zeer regelmatige basis bezig in dit webbased management beheersysteem.

We voeren onderhoud uit, we ‘finetunen’ zaken en zorgen dat alles up-to-date blijft naar de maatstaven van deze tijd. Allerbelangrijkst is voor ons dat alles gebruiksvriendelijk is en blijft. Op deze pagina houden we bij wat er in Buildix verbeterd en uitgebreid is. De wijzigingen zijn overigens niet altijd voor iedereen merkbaar, aangezien door onze klanten op modulebasis (in een gedeelte dat precies op maat is gemaakt voor de klant) wordt gewerkt in het systeem.

Reto B.V.
Nieuwegracht 13
3763 LP Soest

035 - 603 23 05 (ma t/m vr 08.30 tot 17.30)
info@reto.nl

Wist u dat?

Het is mogelijk om de beschikbaarheid van een domeinnaam te controleren via de zoekfunctie op onze website. U treft de zoekfunctie rechts in onze hoofdnavigatie.
Reto ooit begonnen is als internetbureau, maar tegenwoordig ook diensten aanbiedt in de vorm van fotografie, netwerkbeheer, hardware en narrowcasting.