Ondersteuning op afstand

Ondersteuning op afstand

Om uw computer, telefoon of tablet beveiligd op afstand over te nemen om ondersteuning te bieden, is het handig om AnyDesk te downloaden. Zowel Windows, MacOS, Android als Linux desktops worden ondersteund. Al in het bezit van Reto Support (AnyDesk)? Ga dan verder bij stap drie.

Vijf eenvoudige stappen:

  1. download Reto Support via onderstaande knop;
  2. het gedownloade bestand uitvoeren of installeren;
  3. opstarten van Reto Support (AnyDesk);
  4. geef het AnyDesk-adres op het scherm door via telefoonnummer: 035 - 603 23 05;
  5. wij kijken nu mee. Je kunt precies zien wat we doen en hoe de muis beweegt.

Windows 

MacOS | Android | Overige

Ondersteuning
op afstand

Internetrendement

Hoeveel mensen bezoeken je internetsite, wanneer en hoe lang? Via welke zoekmachine's komen ze en welke pagina's bekijkt men? Een aantal van de vele vragen die wij zouden kunnen beantwoorden met behulp van verschillende statistiekprogramma's. Samen interpreteren we de cijfers om vervolgens het effect van acties op de internetsite te vergroten.

Welke informatie geven de statistieken?

  • Welke pagina's worden bezocht
  • Via welke pagina's komt een bezoeker op de plaats van bestemming ( oftewel het surfgedrag)
  • Welke pagina's worden vaker bezocht dan andere en in welke volgorde worden ze aangeroepen
  • Welke pagina's vormen de entree voor een bezoeker (waar komen ze op binnen)
  • Bezoekers per uur, per dag, per week, per maand en per jaar
  • Aantal unieke bezoeken per dag
  • Uitgebreide informatie over de laatste 25 bezoekers (tijd, afkomst, verblijfsduur)
  • Overzicht van verwijzende websites en zoekmachines
  • Bezoekende robots /spiders/crawlers
    • hoeveel robots komen langs per maand?
    • welke robots komen langs of zijn langs geweest?
    • hoeveel verkeer genereren ze ieder en totaal?
    • wanneer zijn ze voor het laatst geweest?
  • Overzicht van meest gebruikte providers
  • Informatie over de gebruikers
    • het gebruikte besturingssysteem
    • browser
    • schermresolutie / kleurdiepte
    • Flashplugin
    • Javaplugin
    • Quicktimeplugin
    • PDFreader
    • Welke gebruikers hebben de site toegevoegd aan hun favorieten
    • Historische overzichten en feiten

Wat kan met deze statistische informatie worden gedaan?
Een bedrijf kan hierop inspringen door bijvoorbeeld op de meest bezochte pagina's een vragenformulier te plaatsen zodat direct kan worden gecommuniceerd met de bezoeker via e-mail. Of door de minder populaire producten te vervangen door items die het waarschijnlijk wel beter gaan doen. Uit de bezoekersstatistieken kan misschien ook belangstelling uit onverwachte hoek blijken, trends waarop kan worden ingespeeld.

Dankzij de statistieken kan een onderneming het rendement van zijn website berekenen. Een website die aan alle wetmatige criteria voldoet, zal een vaste schare aan bezoekers kennen. Mocht de website telkens nieuwe informatie brengen, dan zal er een groei komen. Op een bepaald punt kan het voor een ander bedrijf aantrekkelijk worden om een reclamebanner op de website te plaatsen. Daar kan een vergoeding voor worden gevraagd. De calculatiefactor hiervoor is: hoe meer bezoekers, hoe duurder de bannerplaatsing wordt.

Reto B.V.
Nieuwegracht 13
3763 LP Soest

035 - 603 23 05 (ma t/m vr 08.30 tot 17.30)
support@reto.nl

Wist u dat?

Het is mogelijk om de beschikbaarheid van een domeinnaam te controleren via de zoekfunctie op onze website. U treft de zoekfunctie rechts in onze hoofdnavigatie.
Reto ooit begonnen is als internetbureau, maar tegenwoordig ook diensten aanbiedt in de vorm van fotografie, netwerkbeheer, hardware en narrowcasting.