Ondersteuning op afstand

Ondersteuning op afstand

Om uw computer, telefoon of tablet beveiligd op afstand over te nemen om ondersteuning te bieden, is het handig om Teamviewer te downloaden. Heeft u al Teamviewer dan kunt u verder bij stap drie.

Vijf eenvoudige stappen:

  1. download Teamviewer via onderstaande knop;
  2. het gedownloade bestand uitvoeren of installeren;
  3. opstarten van Teamviewer (Reto Support);
  4. uw ID op het scherm doorgeven via telefoonnummer: 035 - 603 23 05;
  5. wij kijken nu met u mee, u ziet precies wat we doen en hoe uw muis beweegt.

Downloaden

Ondersteuning
op afstand

Trainingen/cursussen

Na de implementatie van Buildix verzorgen wij een training/cursus voor de toegewezen gebruikers. De training kan zowel in een groep als individueel. Wij gaan door tot alle medewerkers overweg kunnen met het platform.

Duur van de training
De duur van een training is afhankelijk van het aantal modules. De ervaring leert dat men de kennis, na een korte uitleg en wat praktijkoefeningen, in twee uur wel onder de knie heeft.

Het niveau
Bij een training gaan wij er vanuit dat iedereen de basisbegrippen van een computer kent. Is dit echter niet het geval, dan geven wij een uitgebreide persoonlijke training zodat zelfs een beginner overweg kan met Buildix. Het is echt waar in het geval van Buildix: iedereen kan het leren!

Naslagwerk
Na de training ontvangt iedere medewerker zijn persoonlijke accountgegevens en een uitgebreide handleiding. Zijn er dan alsnog en/of achteraf vragen, ook dan staan we voor u klaar.

Reto
Nieuwegracht 13
3763 LP Soest

035 - 603 23 05 (ma t/m vr 08.30 tot 17.30)
info@reto.nl

Wist u dat?

Het is mogelijk om de beschikbaarheid van een domeinnaam te controleren via de zoekfunctie op onze website. U treft de zoekfunctie rechts in onze hoofdnavigatie.
Reto ooit begonnen is als internetbureau, maar tegenwoordig ook diensten aanbiedt in de vorm van fotografie, netwerkbeheer, hardware en narrowcasting.