Om uw computer, telefoon of tablet beveiligd op afstand over te nemen om ondersteuning te bieden, is het handig om AnyDesk te downloaden. Zowel Windows, MacOS, Android als Linux desktops worden ondersteund. Al in het bezit van Reto Support (AnyDesk)? Ga dan verder bij stap drie.
Vijf eenvoudige stappen:
Meestgestelde vragen
Kan ik zelf Buildixgebruikers aanmaken?
Nee, hiervoor kun je een email sturen naar support@reto.nl. Meld daarin naam en e-mailadres.
Kan ik zelf mijn logo aanpassen?
Nee, dit doen we zelf om de kwaliteit van de website te kunnen blijven garanderen.
Kan ik mijn Buildixaccount met anderen delen?
Nee, dit is niet toegestaan. Je account kan worden geblokkeerd. Wil je toch graag nog iemand jouw website laten beheren, neem contact op met ons support-team via 035-6032305 of per email: support@reto.nl.
Kan ik ook een link naar een PDF maken?
Ja, want…
Kan ik een video op mijn website zetten?
Ja, dit kan. Alleen moet deze video eerst op een videostreamingdienst zoals youtube of Vimeo worden gezet. In de opmaakeditor is een knopje te vinden om youtube-bestanden te uploaden.
Zijn er trainingen mogelijk voor Buildix?
Ja. Tegen een tarief van 75 euro per uur. Je hebt het gebruiksvriendelijke Buildix geheid zo in de vingers. Check voor meer informatie: https://www.reto.nl/buildix-trainingen-cursussen.