Om uw computer, telefoon of tablet beveiligd op afstand over te nemen om ondersteuning te bieden, is het handig om AnyDesk te downloaden. Zowel Windows, MacOS, Android als Linux desktops worden ondersteund. Al in het bezit van Reto Support (AnyDesk)? Ga dan verder bij stap drie.
Vijf eenvoudige stappen:
Om je dienst zoals een hostingpakket, domeinnaam, spamfilter, Buildix-licentie of SLA-contract op te heffen hebben wij een schriftelijke opheffing van je nodig.
Dit kun je doen door een e-mail te zenden aan administratie@reto.nl.
Je dient hierbij je klantnummer op te geven en duidelijk aan te geven wat je wil opheffen. Geef hierbij bijvoorbeeld duidelijk aan:
Let op! Je opheffing dient uiterlijk twee maanden voor de verleng/vervaldatum van je domeinnaam of pakket in ons bezit te zijn. Eerder mag natuurlijk ook. We heffen de diensten dan per einddatum op. Dit is de datum die je op de laatste factuur ziet staan.
Je ontvangt altijd een bericht terug van ons, houd je mailbox daarom goed in de gaten om te weten of wij de opheffing hebben verwerkt, misschien hebben wij nog aanvullende vragen over je verzoek.