Ondersteuning op afstand

Ondersteuning op afstand

Om uw computer, telefoon of tablet beveiligd op afstand over te nemen om ondersteuning te bieden, is het handig om Teamviewer te downloaden. Heeft u al Teamviewer dan kunt u verder bij stap drie.

Vijf eenvoudige stappen:

  1. download Teamviewer via onderstaande knop;
  2. het gedownloade bestand uitvoeren of installeren;
  3. opstarten van Teamviewer (Reto Support);
  4. uw ID op het scherm doorgeven via telefoonnummer: 035 - 603 23 05;
  5. wij kijken nu met u mee, u ziet precies wat we doen en hoe uw muis beweegt.

Downloaden

Ondersteuning
op afstand

Inloggen

Buildix is te vinden via het volgende webadres: https://secure.buildix.nl/caren/. Vul gebruikersnaam (dit is je e-mailadres) en wachtwoord in, dan krijg je toegang tot het systeem. Vervolgens heb je de overzichtspagina/dashboard van Buildix bereikt. In het zwart links is het menu te vinden met de mappen (waar oa in gewerkt kan worden), zoals Bestandsbeheer, Modules en Mailcenter. Veelal zul je moeten werken onder de kop Bestandsbeheer en Modules. Onder Bestandsbeheer is alles te vinden rondom jouw geüploade bestanden (van uploaden tot de hele opslag en van foto’s tot PDF’s). Onder Modules vind je alle belangrijke elementen die gelinkt zijn aan de eigen website, en die door jou moeten worden beheerd, zoals bijvoorbeeld Nieuws, Pagina’s, Agenda en Foto-album (is afhankelijk van jouw specifieke website en beheerwensen).

 

 

 

Reto
Nieuwegracht 13
3763 LP Soest

035 - 603 23 05 (ma t/m vr 08.30 tot 17.30)
info@reto.nl

Wist u dat?

Het is mogelijk om de beschikbaarheid van een domeinnaam te controleren via de zoekfunctie op onze website. U treft de zoekfunctie rechts in onze hoofdnavigatie.
Reto ooit begonnen is als internetbureau, maar tegenwoordig ook diensten aanbiedt in de vorm van fotografie, netwerkbeheer, hardware en narrowcasting.