Ondersteuning op afstand

Ondersteuning op afstand

Om uw computer, telefoon of tablet beveiligd op afstand over te nemen om ondersteuning te bieden, is het handig om Teamviewer te downloaden. Heeft u al Teamviewer dan kunt u verder bij stap drie.

Vijf eenvoudige stappen:

  1. download Teamviewer via onderstaande knop;
  2. het gedownloade bestand uitvoeren of installeren;
  3. opstarten van Teamviewer (Reto Support);
  4. uw ID op het scherm doorgeven via telefoonnummer: 035 - 603 23 05;
  5. wij kijken nu met u mee, u ziet precies wat we doen en hoe uw muis beweegt.

Downloaden

Ondersteuning
op afstand

VoIP telefonie

VoIP staat voor Voice over Internet Protocol, oftewel; bellen via het internet. Het verschil met traditioneel telefoneren zit hem in het signaaltransport. Bij VoIP worden kleine datapakketjes van de gesprekken verstuurd via internet. De software verpakt de pakketjes zo dat er minder capaciteit nodig is voor een gesprek. De traditionele telefooncentrale zal worden vervangen door een cloudoplossing. Via het cloudportaal zijn alle telefoontoestellen te configureren. Voor verreweg het grootste deel van het MKB zal dit de meest ideale en kostenefficiënte oplossing zijn.

In deze service zit onder andere:

  • compatible met uw bestaande apparatuur;
  • nummerherkenning;
  • beltonen instelbaar;
  • wachtfunctie met muziek;
  • doorschakelen (intern of extern);
  • conference call;
  • onderling gratis bellen;
  • niet storen-functie;
  • ondersteuning tijdens kantooruren;
  • de mogelijkheid om de huidige telefoonnummers te behouden.

Onze VoIP telefonie partners:

SkypeSkype
3CX3CX
YealinkYealink
PlantronicsPlantronics
JabraJabra
SennheiserSennheiser
PolycomPolycom
DraytekDraytek
CiscoCisco

Advies over VoIP telefonie?

Neem contact op

Waarom kiezen klanten voor VoIP

  • Geen eigen telefooncentrale meer nodig
    Als u kiest voor VoIP dan hebt u geen eigen fysieke telefooncentrale meer nodig. Wij verzorgen namelijk de gehele hosting van uw online telefooncentrale.
     
  • Onderling gratis bellen
    Wanneer u VoIP telefonie bij ons afneemt, bellen uw medewerkers gratis met elkaar. Dit kan vaak leiden tot kostenbesparing.
     
  • Altijd en overal bereikbaar
    VoIP is erg aantrekkelijk als u werkt met telewerkers of medewerkers op verschillende locaties. U en uw medewerkers zijn ongeacht de locatie altijd bereikbaar op hetzelfde nummer.
     
  • Complete oplossing
    Met VoIP hebt u de zekerheid dat u altijd gebruik maakt van de nieuwste functies. Zo hebt u de beschikking over functies zoals keuzemenu’s, wachtrijen, routeringen op basis van plaats, tijd en bezetting, verkorte kiesnummers en meerdere nummerplannen en afzendnummers.
     
  • Belkosten zijn inzichtelijk en beheersbaar
    Door de simpele interface van de webportal is het telefoongebruik en de facturatie veel inzichtelijker dan u gewend bent bij traditionele telefonie.
     
  • Flexibel
    Groeit uw organisatie, dan groeit onze VoIP-oplossing met u mee. Hierdoor bent u ook in staat om in te spelen op tijdelijke capaciteitswijzigingen als gevolg van seizoenswerk, uitbreiding of marketing campagnes.

Tags

VoIP
3CX
nummerherkenning
wachtmuziek
beltonen
wachtfunctie
doorschakelen
telefooncentrale
keuzemenu
Reto
Nieuwegracht 13
3763 LP Soest

035 - 603 23 05 (ma t/m vr 08.30 tot 17.30)
info@reto.nl

Wist u dat?

Het is mogelijk om de beschikbaarheid van een domeinnaam te controleren via de zoekfunctie op onze website. U treft de zoekfunctie rechts in onze hoofdnavigatie.
Reto ooit begonnen is als internetbureau, maar tegenwoordig ook diensten aanbiedt in de vorm van fotografie, netwerkbeheer, hardware en narrowcasting.