Ondersteuning op afstand

Ondersteuning op afstand

Om uw computer, telefoon of tablet beveiligd op afstand over te nemen om ondersteuning te bieden, is het handig om Teamviewer te downloaden. Heeft u al Teamviewer dan kunt u verder bij stap drie.

Vijf eenvoudige stappen:

  1. download Teamviewer via onderstaande knop;
  2. het gedownloade bestand uitvoeren of installeren;
  3. opstarten van Teamviewer (Reto Support);
  4. uw ID op het scherm doorgeven via telefoonnummer: 035 - 603 23 05;
  5. wij kijken nu met u mee, u ziet precies wat we doen en hoe uw muis beweegt.

Downloaden

Ondersteuning
op afstand

Profiel

Profiel

Onder je naam + foto rechtsboven (je profiel), klapt als je hier op klikt een menu open. Daar kun je ook Account weergeven vinden. Hier kun je je eigen profiel vormgeven op Buildix. Daar kun je onder andere een foto van jezelf uploaden, je telefoonnummer opgeven, aangeven of je 2-factorauthentification wilt (extra beveiligde toegang met sms), aangeven in welke kleuren Buildix voor jou moet worden weergegeven, je wachtwoord wijzigen, toegang beperken op IP-basis (Ip-adres is locatieadres waarvandaan internet wordt gebruikt. Je kunt het zien als je persoonlijke registratienummer voor het internet. Met deze functie kun je regelen dat bijvoorbeeld alleen vanaf een bepaald adres gewerkt wordt in Buildix), enzovoorts.

Reto
Nieuwegracht 13
3763 LP Soest

035 - 603 23 05 (ma t/m vr 08.30 tot 17.30)
info@reto.nl

Wist u dat?

Het is mogelijk om de beschikbaarheid van een domeinnaam te controleren via de zoekfunctie op onze website. U treft de zoekfunctie rechts in onze hoofdnavigatie.
Reto ooit begonnen is als internetbureau, maar tegenwoordig ook diensten aanbiedt in de vorm van fotografie, netwerkbeheer, hardware en narrowcasting.