Ondersteuning op afstand

Ondersteuning op afstand

Om uw computer, telefoon of tablet beveiligd op afstand over te nemen om ondersteuning te bieden, is het handig om AnyDesk te downloaden. Zowel Windows, MacOS, Android als Linux desktops worden ondersteund. Al in het bezit van Reto Support (AnyDesk)? Ga dan verder bij stap drie.

Vijf eenvoudige stappen:

  1. download Reto Support via onderstaande knop;
  2. het gedownloade bestand uitvoeren of installeren;
  3. opstarten van Reto Support (AnyDesk);
  4. geef het AnyDesk-adres op het scherm door via telefoonnummer: 035 - 603 23 05;
  5. wij kijken nu mee. Je kunt precies zien wat we doen en hoe de muis beweegt.

Windows 

MacOS | Android | Overige

Ondersteuning
op afstand
Wegens COVID-19 zijn wij telefonisch minder goed bereikbaar.
Daarom verzoeken wij u om support@reto.nl te mailen in plaats van te bellen.

Online backup

Reto Online Backup is een veilige manier om dagelijks automatisch een backup van de computer te maken op onze Nederlandse servers. Via het beveiligde webportaal kun je daarmee bij calamiteiten eenvoudig bestanden terugzetten. Backups maken is normaal gesproken niet leuk, maar op deze manier wel heel eenvoudig. 

Voordelen van Reto Online Backup:

  • automatisch een dagelijkse backup;
  • geen tussenkomst van de gebruiker noodzakelijk;
  • gemakkelijk bestanden terugzetten bij verlies van gegevens;
  • alle data veilig opgeslagen op Nederlandse servers (zie het Reto Cluster);
  • datacentra zijn ISO en NEN gecertificeerd;

Meer informatie over het automatiseren van uw backup?

Neem contact op

Reto B.V.
Nieuwegracht 13
3763 LP Soest

035 - 603 23 05 (ma t/m vr 08.30 tot 17.30)
info@reto.nl

Wist u dat?

Het is mogelijk om de beschikbaarheid van een domeinnaam te controleren via de zoekfunctie op onze website. U treft de zoekfunctie rechts in onze hoofdnavigatie.
Reto ooit begonnen is als internetbureau, maar tegenwoordig ook diensten aanbiedt in de vorm van fotografie, netwerkbeheer, hardware en narrowcasting.