Ondersteuning op afstand

Ondersteuning op afstand

Om uw computer, telefoon of tablet beveiligd op afstand over te nemen om ondersteuning te bieden, is het handig om Teamviewer te downloaden. Heeft u al Teamviewer dan kunt u verder bij stap drie.

Vijf eenvoudige stappen:

  1. download Teamviewer via onderstaande knop;
  2. het gedownloade bestand uitvoeren of installeren;
  3. opstarten van Teamviewer (Reto Support);
  4. uw ID op het scherm doorgeven via telefoonnummer: 035 - 603 23 05;
  5. wij kijken nu met u mee, u ziet precies wat we doen en hoe uw muis beweegt.

Downloaden

Ondersteuning
op afstand

Inleiding

Dit is een algemene inleiding, niet specifiek toegespitst op de verschillende gebruikers. In de praktijk wordt voor elke website (en zijn eigenaars/beheerders) een apart onderdeel (door ons module genoemd) ingericht, helemaal toegespitst op de website en daarnaast ook nog toegespitst op de organisatie en de medewerkers. Toch zijn er uiteraard een heleboel overeenkomsten tussen hoe de verschillende websites van verschillende eigenaren kunnen worden beheerd en overeenkomsten in de structuur van hoe verschillende websites zijn opgebouwd. Daarom in deze handleiding de voornaamste algemene zaken, voor iedereen die bezig gaat met het beheer van een website in Buildix. Uiteindelijk krijgt iedereen een handleiding op maat.

Reto
Nieuwegracht 13
3763 LP Soest

035 - 603 23 05 (ma t/m vr 08.30 tot 17.30)
info@reto.nl

Wist u dat?

Het is mogelijk om de beschikbaarheid van een domeinnaam te controleren via de zoekfunctie op onze website. U treft de zoekfunctie rechts in onze hoofdnavigatie.
Reto ooit begonnen is als internetbureau, maar tegenwoordig ook diensten aanbiedt in de vorm van fotografie, netwerkbeheer, hardware en narrowcasting.