Ondersteuning op afstand

Ondersteuning op afstand

Om uw computer, telefoon of tablet beveiligd op afstand over te nemen om ondersteuning te bieden, is het handig om Teamviewer te downloaden. Al in het bezit van Teamviewer? Ga dan verder bij stap drie.

Vijf eenvoudige stappen:

  1. download Teamviewer via onderstaande knop;
  2. het gedownloade bestand uitvoeren of installeren;
  3. opstarten van Teamviewer (Reto Support);
  4. Geef ID op het scherm door via telefoonnummer: 035 - 603 23 05;
  5. wij kijken nu mee. Je kunt precies zien wat we doen en hoe de muis beweegt.

Downloaden

Ondersteuning
op afstand

Inleiding

Dit is een algemene inleiding. In de praktijk wordt voor elke website (en zijn eigenaars/beheerders) een apart onderdeel (door ons module genoemd) ingericht. Deze is helemaal toegespitst op de website en daarnaast ook nog toegespitst op de organisatie en de medewerkers. Toch zijn er een heleboel overeenkomsten tussen hoe de verschillende websites van verschillende eigenaren kunnen worden beheerd. Ook zijn er veel overeenkomsten in de structuur van hoe verschillende websites zijn opgebouwd. Daarom bij deze alvast voor iedereen die bezig gaat met het beheer van een website in Buildix in deze handleiding de voornaamste algemene zaken. Uiteindelijk krijgt iedereen een handleiding op maat (helemaal toegespitst op de eigen module).

Reto B.V.
Nieuwegracht 13
3763 LP Soest

035 - 603 23 05 (ma t/m vr 08.30 tot 17.30)
info@reto.nl

Wist u dat?

Het is mogelijk om de beschikbaarheid van een domeinnaam te controleren via de zoekfunctie op onze website. U treft de zoekfunctie rechts in onze hoofdnavigatie.
Reto ooit begonnen is als internetbureau, maar tegenwoordig ook diensten aanbiedt in de vorm van fotografie, netwerkbeheer, hardware en narrowcasting.