Ondersteuning op afstand

Ondersteuning op afstand

Om uw computer, telefoon of tablet beveiligd op afstand over te nemen om ondersteuning te bieden, is het handig om Teamviewer te downloaden. Heeft u al Teamviewer dan kunt u verder bij stap drie.

Vijf eenvoudige stappen:

  1. download Teamviewer via onderstaande knop;
  2. het gedownloade bestand uitvoeren of installeren;
  3. opstarten van Teamviewer (Reto Support);
  4. uw ID op het scherm doorgeven via telefoonnummer: 035 - 603 23 05;
  5. wij kijken nu met u mee, u ziet precies wat we doen en hoe uw muis beweegt.

Downloaden

Ondersteuning
op afstand

Exporteren

Met Exporteren kun je bijvoorbeeld opgeslagen adressen (die in Buildix zijn opgeslagen) heel gemakkelijk in een Excel-bestand zetten.

Je doet dit door bijvoorbeeld op control + A te drukken, als je alles wilt hebben. Vervolgens verschijnt onderin een zwarte doorzichtige balk met diverse mogelijkheden voor de selectie die je gemaakt hebt. Het laatste tekentje (omcirkeld met blauw op het volgende plaatje) is die van exporteren naar een Excelbestand.

Druk in het volgende scherm nogmaals op exporteren. Je kunt vervolgens meteen het Excelbestand openen, of deze elders op de computer opslaan. Nu ben je klaar met exporteren.

Export Sjablonen: Je kunt met Sjablonen een export draaien, maar dan op een bepaalde selectie. Bijvoorbeeld als je alleen namen en emailadressen wilt exporteren.

Reto
Nieuwegracht 13
3763 LP Soest

035 - 603 23 05 (ma t/m vr 08.30 tot 17.30)
info@reto.nl

Wist u dat?

Het is mogelijk om de beschikbaarheid van een domeinnaam te controleren via de zoekfunctie op onze website. U treft de zoekfunctie rechts in onze hoofdnavigatie.
Reto ooit begonnen is als internetbureau, maar tegenwoordig ook diensten aanbiedt in de vorm van fotografie, netwerkbeheer, hardware en narrowcasting.