Ondersteuning op afstand

Ondersteuning op afstand

Om uw computer, telefoon of tablet beveiligd op afstand over te nemen om ondersteuning te bieden, is het handig om AnyDesk te downloaden. Zowel Windows, MacOS, Android als Linux desktops worden ondersteund. Al in het bezit van Reto Support (AnyDesk)? Ga dan verder bij stap drie.

Vijf eenvoudige stappen:

  1. download Reto Support via onderstaande knop;
  2. het gedownloade bestand uitvoeren of installeren;
  3. opstarten van Reto Support (AnyDesk);
  4. geef het AnyDesk-adres op het scherm door via telefoonnummer: 035 - 603 23 05;
  5. wij kijken nu mee. Je kunt precies zien wat we doen en hoe de muis beweegt.

Windows 

MacOS | Android | Overige

Ondersteuning
op afstand
Wegens COVID-19 zijn wij telefonisch minder goed bereikbaar.
Daarom verzoeken wij u om support@reto.nl te mailen in plaats van te bellen.

Bel zelf je bezoekers met Reto CallMeNow

CallMeNow is een laagdrempelige dienst om een bezoeker op je site te veranderen in een potentiële klant. Met een CallMeNow-button kan de bezoeker zijn/haar telefoonnummer invoeren en verbinden wij hem/haar door met een van je medewerkers.

CallMeNow is gratis! Je betaalt alleen gesprekskosten
Je kunt een onbeperkt aantal CallMeNow-buttons aanmaken, bijvoorbeeld voor verschillende afdelingen/bedrijven. Je betaalt hiervoor geen abonnementskosten, alleen de gemaakte gesprekskosten.

Geavanceerde functies

  • Volledig aan te passen naar de eigen huisstijl
  • Voordeliger dan bijvoorbeeld een 0800-servicenummer
  • Laagdrempelig en kosteloos voor de klant
  • Beveiligd tegen pestgesprekken: Onze CallMeNow-dienst is op verschillende manieren beveiligd tegen ongewenste bellers. Ons systeem kijkt naar het belgedrag van bellers en zien het IP-adres en telefoonnummer. Deze beveiliging kun je zelf 'strenger zetten' via ons online beheerpaneel.
  • Openingstijden: Buiten openingstijden krijgt de beller een bericht te zien dat het bedrijf op dat moment is gesloten. Het gesprek wordt vervolgens in een wachtrij gezet, zodat de beller automatisch wordt gebeld zodra het bedrijf weer open is.
  • Wachtrij en interval: Mocht je te veel bellers binnenkrijgen via de CallMeNow-button, dan kun je in ons beheersysteem aangeven hoeveel bellers je maximaal te woord wilt staan per periode (bijvoorbeeld maximaal tien per kwartier, afhankelijk van met hoeveel medewerkers je gesprekken kunt afhandelen). De beller krijgt netjes te zien dat het momenteel iets drukker is en dat het terugbellen iets langer kan duren. Het gesprek wordt vervolgens in de wachtrij gezet.
  • Later laten terugbellen: je kunt je bezoekers de mogelijkheid geven om later terug te laten bellen. Bijvoorbeeld: je klant wil over dertig minuten worden teruggebeld en geeft dit aan in de CallMeNow-button, waarna het gesprek automatisch uit de wachtrij verdwijnt. De wachtrij houdt vervolgens rekening met het gesprek dat over dertig minuten gaat plaatsvinden. Na een half uur wordt automatisch gebeld.
Reto B.V.
Nieuwegracht 13
3763 LP Soest

035 - 603 23 05 (ma t/m vr 08.30 tot 17.30)
info@reto.nl

Wist u dat?

Het is mogelijk om de beschikbaarheid van een domeinnaam te controleren via de zoekfunctie op onze website. U treft de zoekfunctie rechts in onze hoofdnavigatie.
Reto ooit begonnen is als internetbureau, maar tegenwoordig ook diensten aanbiedt in de vorm van fotografie, netwerkbeheer, hardware en narrowcasting.