Ondersteuning op afstand

Ondersteuning op afstand

Om uw computer, telefoon of tablet beveiligd op afstand over te nemen om ondersteuning te bieden, is het handig om AnyDesk te downloaden. Zowel Windows, MacOS, Android als Linux desktops worden ondersteund. Al in het bezit van Reto Support (AnyDesk)? Ga dan verder bij stap drie.

Vijf eenvoudige stappen:

  1. download Reto Support via onderstaande knop;
  2. het gedownloade bestand uitvoeren of installeren;
  3. opstarten van Reto Support (AnyDesk);
  4. geef het AnyDesk-adres op het scherm door via telefoonnummer: 035 - 603 23 05;
  5. wij kijken nu mee. Je kunt precies zien wat we doen en hoe de muis beweegt.

Windows 

MacOS | Android | Overige

Ondersteuning
op afstand

Trainingen/cursussen

Wil je zelf ook aan de slag met het modulair opgezet webbased management systeem Buildix, en de inhoud van de eigen online-omgeving op zeer gebruiksvriendelijke manier onderhouden, beheren en publiceren? Enige technische kennis is niet nodig. En nadat we Buildix voor onze klanten gebruiksklaar hebben gemaakt, verzorgen wij een training voor de toegewezen beheerders.

De training

Deze verzorgen wij voor zowel een groep als individueel. De training bestaat uit een korte uitleg en praktijkoefeningen. De ervaring leert dat een ieder snel vaardig wordt in het systeem. Vaak met twee uurtjes kan men al goed aan de slag. De uiteindelijke duur van een training is afhankelijk van het aantal modules. Wij gaan in ieder geval net zo lang door tot alle medewerkers overweg kunnen met het platform.

Het niveau
Bij een training gaan wij er vanuit dat iedereen de basisbegrippen van een computer kent. Is dit niet het geval, dan geven wij een uitgebreide persoonlijke training zodat zelfs de beginner overweg kan met Buildix. Het is echt waar in het geval van Buildix: zelfs de grootste digibeet kan het met gemak leren!

Naslagwerk
Na de training ontvangt iedere medewerker zijn persoonlijke accountgegevens en een uitgebreide handleiding. Zijn er achteraf toch nog vragen? Ook dan zijn we er.

Buildix training aanvragen

Soort training *





* Veld is verplicht.

Wanneer is een (incompany) training interessant?

  • jullie starten binnenkort met Buildix Enterprise;
  • als jullie een op jullie bedrijfssituatie gerichte training willen;
  • jullie werken al metBuildix maar willen meer mogelijkheden leren kennen;
  • jullie hebben specifieke vragen voor specialisten van Buildix;
  • er komt nieuw personeel dat met Buildix gaat werken.
Reto B.V.
Nieuwegracht 13
3763 LP Soest

035 - 603 23 05 (ma t/m vr 08.30 tot 17.30)
support@reto.nl

Wist u dat?

Het is mogelijk om de beschikbaarheid van een domeinnaam te controleren via de zoekfunctie op onze website. U treft de zoekfunctie rechts in onze hoofdnavigatie.
Reto ooit begonnen is als internetbureau, maar tegenwoordig ook diensten aanbiedt in de vorm van fotografie, netwerkbeheer, hardware en narrowcasting.